پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119548
گردهمايي سرگروه ها و مربيان صالحين بسيج مساجد شهرستان فارسان برگزار شد
تاریخ انتشار : 1393/08/28
نمایش : 2481
همايش 3 روزه سرگروه ها و مربيان شجره طيبه صالحين بسيج با حضور ۱۲۰ نفر از بسيجيان شهرستان فارسان در حسينه ثارالله ناحيه بسيج فارسان برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام  عبدالله  رئيسي، مسئول تعليم و تربيت ناحيه بسيج  فارسان گفت: بايد تلاش کنيم تا ارزش ها و فرهنگ ناب اسلامي را در جامعه بسط و گسترش دهيم و هنجارهاي ارزشي و اسلامي را در جامعه با بهره‌گيري از ظرفيت مساجد و حلقه‌هاي صالحين بسط و گسترش دهيم.

رئيسي با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار کرد: دشمن در تلاش است با جنگ نرم انقلاب اسلامي را به زانو در آورد و در اين راه همه تلاش خود را به کار گرفته است.

وي افزود: از ابتداي انقلاب اسلامي دشمنان ما با شگردهاي مختلف در تلاش بوده اند تا اين انقلاب را از بين ببرند و يا اينکه کنترل و مهار کنند و در اين زمينه از هيچ اقدامي فرو گذار نکرده اند.

وي خاطر نشان کرد: استکبار جهاني از جنگ سخت و نيمه سخت عليه ما با روش هاي گوناگون بهره گرفته و امروز نيز جنگ نرم و اقتصادي را که از ابتدا دنبال مي کرده با شدت بيشتري دنبال مي کند.

وي تصريح کرد: تشکيل حلقه هاي صالحين در بسيج در جهت پاسخ‌ دهي به نياز جامعه در ابعاد مختلف فرهنگي اجتماعي معرفتي سياسي و در مقابل تهاجم فرهنگي دشمنان است
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html